Najczęściej zadawane pytania
Ile dni trwa realizacja zamówienia?
Produkty, które mamy na magazynie wysyłamy od razu (płatność za pobraniem) lub po zaksięgowaniu płatności (przedpłata). Zamówienia złożone do godziny 12:00 zazwyczaj wysyłane są tego samego dnia. Jeżeli produkt jest „na zamówienie” czas realizacji może się wydłużyć o czas sprowadzenia towaru. W przypadku znaczącego wydłużenia czasu realizacji (powyżej 10 dni) skontaktujemy się z Tobą mailowo lub telefonicznie.
Co to znaczy, że produkt jest „na zamówienie”?
Oznacza to, że nie posiadamy produktu fizycznie na magazynie, lecz będziemy go sprowadzać specjalnie dla Ciebie. Może to wydłużyć czas realizacji zamówienia, przeważnie jednak nie jest on dłuższy niż 3-4 dni robocze.
Co zrobić w przypadku nieudanej płatności?
W przypadku płatności online mogą wystąpić różne sytuacje (problem z płatnością blik, awaria w banku, awaria u dostawcy systemu płatności), które uniemożliwią dokonanie płatności online. W takiej sytuacji prosimy o skontaktowanie się z nami przy użyciu formularza kontaktowego znajdującego się TUTAJ podając w treści wiadomości numer zamówienia oraz swoje dane osobowe.
Pomyliłem/łam się podczas składania zamówienia, co zrobić?
Jak najszybciej skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy TUTAJ lub telefonicznie pod numerem +48 535 339 757 podając numer zamówienia oraz informacje dotyczące zmian w zamówieniu.
Jak mogę zrezygnować z zamówienia?
Jak najszybciej skontaktuj się z nami TUTAJ lub telefonicznie pod numerem +48 535 339 757 podając numer zamówienia i poinformuj nas o anulowaniu zamówienia zanim zostanie ono wysłane. Jeżeli nie zdążysz, przysługuje ci 14 dni na zwrot towaru. Dokładne informacje na temat zwrotów znajdziesz w REGULAMINIE.
Jak dokonać zwrotu zamówienia?
Jeżeli z jakiegoś powodu zakup okaże się nietrafiony, masz 14 dni aby odstąpić od umowy i dokonać zwrotu kupionego towaru. Pobierz wzór odstąpienia od umowy (TUTAJ), wypełnij i wyślij do nas mailem, oryginał dołącz do odsyłanego towaru. Zwrot pieniędzy nastąpi po otrzymaniu przez nas przesyłki z odstąpieniem od umowy. Pamiętaj, że odsyłany towar nie powinien być używany. Nie przyjmujemy zwrotów otwieranych środków chemicznych takich jak farby itp. Dokładne informacje na temat zwrotów znajdziesz w REGULAMINIE.
Co w przypadku, gdy towar dotarł do mnie uszkodzony?
Pamiętaj, że każdą przesyłkę najlepiej otwierać w obecności kuriera! Można wtedy spisać oświadczenie o uszkodzeniu przesyłki, które ułatwi nam rozwiązanie sprawy z firmą kurierską. Jeżeli przesyłka dotarła do Ciebie uszkodzona, napisz do nas TUTAJ z opisem sytuacji oraz zdjęciem ukazującym uszkodzenia. Skontaktujemy się z Tobą jak najszybciej informując o dalszym postępowaniu.
Czy zostanę powiadomiony przez kuriera o nadchodzącej dostawie?
Podajemy firmom kurierskim Twój adres e-mail oraz numer telefonu, jednak nie mamy żadnego wpływu na to, czy kurier dostarczający przesyłkę wykona telefon. Najczęściej zależy to od polityki danej firmy kurierskiej lub od dobrej woli kuriera. Każdorazowo powinieneś otrzymać wiadomość e-mail z linkiem do śledzenia przesyłki.
Czy muszę zakładać konto w sklepie, żeby złożyć zamówienie?
Żeby złożyć zamówienie nie trzeba zakładać konta, jednak posiadanie konta i aktywnej subskrybcji naszego newslettera pozwoli Tobie otrzymywać bieżące informacje o nowościach, promocjach, a także otrzymywać okazjonalne kody rabatowe.
Czy mogę dokonać zakupów stacjonarnie?
Tak, zamówienia stacjonarne można dokonać odwiedzając nasz sklep pod adresem:
ul. Karasiewicza 12, 89-500, Tuchola, Polska